Co umí WebMeeting a ZOOM ne?

U WebMeetingu se snažíme, aby vyhovoval požadavkům uživatelů a opravdu dělal online svět jednodušší. Stále ho vylepšujeme, a hlavně sbíráme zkušenosti a podněty od uživatelů. Proto jsme udělali malé srovnání, které se vám bude hodit při vybírání online nástroje přímo pro vás.

Není žádným tajemstvím, že jeden z nejpoužívanějších nástrojů je ZOOM. Proto jsme si WebMeeting trochu „proklepli“ v porovnání s tímto online nástrojem. K čemu jsme došli?

Rychlé srovnání:

WebMeeting ZOOM
Neinstalujete další aplikaci
Prostředí a administrace v češtině
V jednom okně vidíte vše
Přehledná bezpečnost
Spravujete několik místností souběžně
Propojení s vaším CRM
Individuální uvítací zpráva
Personalizace prostředí
Klonování schůzek
Kontrola obrazu a zvuku před začátkem schůzky
Jeden stálý odkaz místnosti
Statistika docházky
Přihlášení k záznamu
Technická podpora v češtině a snadno dostupná

1)Nic neinstalujete

U WebMeetingu si nikdy nemusíte instalovat aplikaci, přes kterou ho spustíte nebo vypisovat složité loginy či kopírovat dlouhé kódy. A to ani u verze zdarma. Pouze si zaregistrujete WebMeeting PRO v plné verzi na 25 dní zdarma. Při registraci si nastavíte vlastní jméno virtuální místnosti. Tento odkaz posíláte i účastníkům schůzky nebo školení. I laik se snadno připojí, jednoduše a bez váhání. Jeden odkaz, jedno kliknutí, a jste v místnosti, žádná instalace. U každé schůzky ušetříte až několik minut času.

2)Jeden odkaz napořád

Svou místnost najdete vždy pod stejným odkazem, který jste si sami nastavili. Nemusíte si nic pamatovat nebo zapisovat ani pokaždé generovat nový odkaz a posílat ho každému účastníkovi zvlášť. Odkaz najdete v administraci a při vytvoření setkání ho WebMeeting automaticky pošle účastníkům v pozvánce.

3)Kontrola před startem

Než vstoupíte do místnosti, můžete si zkontrolovat, co ostatní uvidí. Doladit poslední úpravu účesu i vhodné nastavení web kamery, aby váš projev byl i vizuálně profi. Navíc máte možnost si předem vyzkoušet zvuk mikrofonu. To vše vám pomůže vstoupit na online setkání s příjemným a sebejistým pocitem a udělat ten nejlepší dojem.

4)Vše v jednom okně

Už žádné překlikávání mezi prezentací a účastníky, zmatené hledání správné ikony nebo nejistota, zda mou prezentaci skutečně všichni vidí a je srozumitelná. U WebMeetingu vidíte vše v jednom okně a přehledně poskládané. Pokud pouštíte prezentaci, zároveň vidíte účastníky, chat i poznámky a toho, kdo se hlásí o slovo. Neztrácíte čas dotazy, zda se vidíme a slyšíme a je vše srozumitelné. Důležité obchodní online setkání se stane efektivní a profesionální schůzkou, díky přehlednému prostředí a snadné interakci pro vás i ostatní. Žádná informace se neztratí.

5)Administrace i podpora v češtině

Stejně jako ZOOM řada platforem pro online komunikaci nebývá v češtině. O technické podpoře ani nemluvě. Prostředí WebMeetingu je celé v češtině. Od administrace, přes jednotlivé funkce, až po informační e-maily a samozřejmě technickou podporu. To vám hodně usnadní komunikaci, kdyby se vyskytl technický problém nebo například máte speciální požadavek. Například, když svým prarodičů pošlete odkaz na online schůzku, jedním kliknutím se ocitnou v online místnosti. Kdyby potřebovali vaši nápovědu, snadno je provedete virtuálním prostředí v češtině. Nakonec si ještě oblíbí online setkání a uvidíte se častěji.

6)Snadno dostupná technická podpora

Technická podpora je nejen v češtině, ale snadno dostupná i na telefonu nebo e-mailu. Pokud plánujete školení nebo webinář, můžete si ji objednat i po dobu akce, aby příprava i začátek akce proběhly hladce a účastníci byli maximálně spokojení a rádi s vámi spolupracovali.

7)Bezpečnost pro každého

Bezpečnost platformy se samozřejmě lépe hlídá, když si nemusíte instalovat další aplikace a důvěřovat, že je v souladu s certifikáty. WebMeeting má své servery v České republice, a tak podléhá naší legislativě. Pokud máte vyšší požadavky na bezpečnost komunikace, může vám Jan Vorel sestavit i řešení na míru přímo u vás ve firmě. Pro běžnou online komunikaci, schůzky, školení, webináře postačí jakékoliv z nabízených řešení WebMeetingu nebo jiných platforem. WebMeeting má řešení jak pro standardní zabezpečení, tak pro ty z vás, kteří mají vysoké požadavky na bezpečnost

8)Sledujete několik místností souběžně

U WebMeetingu můžete mít najednou otevřeno i několik místností. Například školící místnost, kde právě probíhá školení pro několik účastníků, dál určitý počet místností, kde jsou možné individuální schůzky během školení nebo online akce. Pohodlně a přehledně sledujete a koordinujete vše najednou a šetříte čas i energii.

9)Propojení s vaším CRM

Ocenili byste propojení online nástroje pro komunikaci i s vaším CRM systémem? Z praxe se nám potvrdilo, že mnoho klientů ano. I to je možné přes WebMeeting. Své kontakty pozvete na schůzku doslova na jedno kliknutí. Zbavíte se dohledávání kontaktů v adresáři a složitého rozesílání pozvánek. Volný čas můžete věnovat novým klientům nebo sobě.

10)Stejná schůzka, stejný čas, jedno kliknutí

Co vám zabere nejvíc času u opakujících se schůzek? Naklikat datum, čas a všechny účastníky a všem rozeslat pozvánky. Po každé poradě nebo setkání znovu a znovu. U WebMeetingu tohle dělat nemusíte. Jednoduše si takové schůzky naklonujete a jediné, co měníte, je datum a čas. Hotovo na dvě kliknutí.

11)Webinář snadno a rychle

Řada online nástrojů sice poskytuje možnost webináře, ale musíte si s tím pohrát a hlavně účastníci si u sebe musí často aplikaci nainstalovat. To je pár kroků navíc a ne každý je ochoten je provést. U WebMeetingu instalace odpadá, jak už víte, a webinář nebo online schůzku si můžete vytvořit a nastavit podle obsahu a vašeho stylu. Jak na to se dozvíte v článku Návod na nastavení šablon e-mailových zpráv. Takže už kvůli složitým mezikrokům nepřijdete ani o jednoho účastníka.

12)Školení či webinář přizpůsobíte vaší značce

Uvítací zprávu v chatu si můžete otextovat podle sebe, stejně tak uvítací stránku prezentace, pokud nevkládáte celou vlastní prezentaci. Co první uvidí účastník po vstupu na setkání, může být vaše logo, služby a kontakt na vás. Buďte si jistí, že si vás díky tomu lépe zapamatuje a snadno vás pak zkontaktuje. Možnost follow-up po webináři také přizpůsobíte vlastnímu obsahu a při dalším webináři už změníte jen detaily. Zůstaňte s účastníkem v kontaktu i po webináři, díky možnosti follow-up, kterou WebMeeting nabízí.

13) Statistika docházky

Evidence docházky na schůzkách, poradách školeních i webinářích je snadno dostupná a přehledně členěná. Máte jasný přehled, kdo a kdy byl na školení, zda měl zapnutou kameru, kdy se odhlásil a na jakých školeních byl. Docházku totiž WebMeeting umí evidovat chronologicky i v na sebe navazujících školeních během různých termínů. Dokonce si můžete vygenerovat přehledný xls soubor a mít ve všem pořádek.

14)Možnost záznamu

Seminář, školení i webinář si snadno nahrajete a udělíte přístup pouze tomu, o kom vy rozhodnete. Například záznam webináře můžete zpřístupnit všem, jen těm, kteří nedorazili, jen těm, kteří si jej vyžádají nebo již nikomu a budete ho pouze poskytovat za poplatek. Záznam si přizpůsobíte přesně tomu, co vy potřebujete a chcete od účastníků. Žádná omezení počtu záznamů nebo možností.

Doporučení na závěr

Komunikovat pohodlně online znamená vědět, co přesně od online nástroje očekáváte. Předem si rozmyslete, na co, jak a kdy chcete nástroj použít. Co od něj potřebujete a jak s ním budete pracovat. Inspirujte se kritérii v článku 6 věcí, které vám pomohou vybrat online nástroj. Můžete si vyzkoušet řadu verzí zdarma, včetně té naší u WebMeetingu. Jejich rozšíření je již placené a tam doporučujeme zkoušet a vybírat. Čas vám ušetří jednoduchost, snadné používání, maximální možnost automatizace a dostupná podpora. To vše a ještě řadu dalších možností vám WebMeeting nabízí již v základním tarifu.

Přesvědčte se sami a vyzkoušejte si WebMeeting PRO zdarma na 25 dní!*

*) obsahuje i WebMeeting kavárnu pro 5 lidí navždy zdarma