Webmeeting Academy pro partnery

Hledáte nové klienty? 

Trápí vás, že se “o vás neví”?

Potřebujete ukázat, že jste odborníkem, který se ve svém oboru vyzná?

Chci sjednat online schůzku pro domluvení podrobností

Přesně s tím vám umíme pomoci! 

Již od roku 2012 pomáháme našim klientům organizovat webináře a díky nim:

  • oslovovat jejich nové zákazníky
  • rozšiřovat o nich povědomí
  • ukazovat, že naši klienti jsou ve svém oboru experti na slovo vzatí

To vše pomocí na našem trhu ojedinělé služby, kterou jsme nazvali Webmeeting Academy pro partnery.

Chci sjednat online schůzku pro domluvení podrobností

Reference

Radim Studzinski

„Moc mě potěšilo, když mě oslovit Jan Vorel ohledně webináře, který proběhl přes platformu WebMeeting. Honza je velký profesionál a byl se mnou intenzivně v kontaktu několik dní před samotným webinářem. Nic nenechal náhodě a vše proběhlo hladce.“

Ing. Martin Pavlík, ředitel společnosti Quitec s.r.o.

„Honza mi ukázal cestu, jak vytvořit, spustit a vysílat prodejní webinář. Pod jeho vedením jsme připravili prezentaci a webinář úspěšně realizovali. Honza byl na webináři s námi a po skončení akce nám dal dobrou zpětnou vazbu, co a jak zlepšit na příštím webináři.“

Co díky Webmeeting Academy pro partnery získáte?

  • vybudujete si u vašich potenciálních klientů důvěru
  • ukážete jim, že svému oboru rozumíte a jste odborník na svém místě
  • přímo na webináři představíte a nebo rovnou můžete prodávat váš produkt nebo službu
  • získáte možnost přihlášené na váš webinář v budoucnu kontaktovat (legálně!)- garantujeme vám, že jich bude minimálně 100.

Chci sjednat online schůzku pro domluvení podrobností

S čím vám v rámci přípravy vašeho webináře pomůžeme? A co vám garantujeme?

  1. zaslání šablony prezentace a struktury prodejního webináře
  2. odkladění obsahu a rozsahu webináře s naším specialistou tak, aby celý webinář trval max. 60 minut s tím, že vzdělávací / informační část webináře by neměla přesáhnout 35 minut. Záměrem je vytvořit co nejvíce efektivní webinář směrem k vašim cílům.
  3. vytvoření grafiky propagace na sociální sítě
  4. publikace na sociálních sítích, včetně placené reklamy
  5. zaslání pozvánky na webinář databázi účastníků Webmeeting Academy
  6. návrh textace pozvánky
  7. návrh textace systémový emailů (upozornění na blížící se vysílání přihlášeným uživatelům, emaily po skončení webináře apod.)
  8. záznam webináře k dalšímu použití (možnost vytvoření tzv. evergreen webináře)
  9. emailová databáze uživatelů přihlášených na váš webinář k možnému budoucímu oslovení (v souladu s GDPR)
  10. statistiky účastníků webináře (kdo se připojil, jak dlouho byl na vysílání apod.)
  11. garance minimálně 100 přihlášených na webinář (100 leadů)
  12. garance možnosti poptávky přímo po odvysílaném webináři

Všimněte si bodu 11 – garantujeme vám minimálně 100 přihlášených na vašem webináři! Žádné vymyšlené emailové adresy apod. Reální zájemci o téma vašeho webináře či potenciální klienti. 

Vaším úkolem bude jen a pouze připravit skvělý obsah webináře. I s tím vám pomůžeme, jak už víte. A pak už jen webinář odvysílat.

Chci sjednat online schůzku pro domluvení podrobností

A kolik to stojí?

Cena za službu Webmeeting Academy pro partnery je 25 000,- Kč (bez DPH).

Zdá se vám to hodně? Opravdu? Za kolik Kč nyní získáváte kontakt na potenciálního klienta, který má zájem o vaše služby? Se službou Webmeeting Academy pro partnery za něj zaplatíte maximálně 250,- Kč (vydělte cenu za službu garantovaným počtem přihlášených na webinář). A spíš méně, protože přihlášených bude více než 100.

Zároveň to již budou tzv. předehřáté kontakty. Tedy lidé, kteří vás díky webináři znají, viděli vás a když jim napíšete (nebo zavoláte), tak pro ně nebudete “cizí” firma s nabídkou, ale spíše “starý známý”, který pro ně má službu nebo produkt, který je zajímá a o kterém již mají od vás (z webináře) informace.

Navíc… Získáme vám je my. Víte, kolik času (a peněz) by vám zabralo získat kontakt na minimálně 100 vašich nových potenciálních klientů?

Jsme přesvědčeni o tom, se vám Webmeeting Academy pro partnery vyplatí. A ti, kteří tuto službu již využili, také.

Reference

Lucie Roubíčková

„O webináři jsem přemýšlela již dříve, ale až Honza mě v pravou chvíli podpořil v nápadu a krok za krokem mě trpělivě navigoval, jak vše připravit a načasovat. Velice pečlivě a zodpovědně jsme vše připravili podle jeho instrukcí a největší podpora byla v době vysílání webináře, kdy byl Honza celou dobu přítomen jako moderátor, vše sledoval a vlastně jsem se v tom necítila sama, což jistě pomohlo odstranit nervozitu. Vše proběhlo hladce díky Honzově precizní přípravě. Děkuji!“

Chcete nové zájemce o váš produkt či službu? Nové klienty? A kontakty na ně?

Pak nemáte nad čím přemýšlet! Domluvte si bezplatnou 30 minutovou schůzku, na které probereme, jak spolupráce na přípravě vašeho webináře bude probíhat. Od technického zajištění vysílání, obsahovou přípravu vašeho webináře, jeho prodejní část a samozřejmě i propagaci. 

Stačí si vybrat vhodný termín on-line schůzky a vyplnit kontaktní údaje.