Webmeeting Academy

Co je Webmeeting Academy?

Ve zkratce – Webmeeting Academy je místo, kde najdete spoustu know-how a zkušeností týkajících se on-line komunikace.

Na své si zde přijdou jako účastníci on-line akcí a vysílání, tak především jejich organizátoři. A také ti, kteří podnikají s pomocí internetu a využívají nejrůznější postupy pro oslovování svých klientů. Namátkou například webináře nebo emailingové kampaně.

Obsahem Webmeeting Academy jsou totiž vysílání webinářů, které na tato témata vysíláme a na které si zveme i úspěšné hosty z praxe.

Jak se do Webmeeting Academy dostanu?

Je to naprosto jednoduché. Záznamy webinářů jsou přístupné zdarma (odkaz na jednotlivé z nich najdete níže na stránce) a pro jejich shlédnutí stačí zadat vaše údaje na stránce, kam budete přesměrování při zájmu o konkrétní webinář.

Webmeeting Academy se stále rozvíjí

A víte, co je super? Že hodnotný obsah do Webmeeting Academy neustále přibývá. Pořádáme 1-2 webináře měsíčně a vždy, když máme připravený záznam nového webináře, tak jej do Webmeeting Academy přidáme.

Webmeeting Academy – chystané webináře

Co potřebuji pro tvorbu firemního/produktového webu

Čeká vás v dohledné době tvorba nového webu? Ať už většího firemního nebo jen nějakého jednoduššího pro některý z vašich produktů či služeb? A chtěli byste vědět, jak se připravit, abyste neutráceli zbytečně peníze, čas a energii a výsledek stál za to?

Na tomto webináři se naučíte:
– Jak web udělat
– Potřebujete ho vůbec?
– Co si rozmyslet, než se do toho pustíte
– Co na webu být může, musí, nebude
– Jak probíhá tvorba webu
– Jak to děláme my
Součástí webináře bude i diskuze, kde se budete moci zeptat na cokoliv, co vás ohledně přípravy a tvorby webu zajímá.

Máme za sebou stovky realizovaných webových stránek a zkušenosti, které jsme během jejich vývoje a spolupráce s klienty získali, s vámi během webináře rád nasdílím.

Webmeeting Academy – přístupné nahrávky proběhlých webinářů

Jak komunikovat on-line – schůzky, webináře, konference

Obsah webináře:

  • jak vést videokonferenční hovory
  • jaké jsou rozdíly oproti běžnému setkání
  • jaká jsou technická úskalí videokonferenčních hovorů
  • jak zakomponovat videohovory do firemních procesů
  • jak prostřednictvím těchto hovorů ušetřit 50% času

Chci dobrý web

Co se na webináři dozvíte?

Věnujeme se automatizaci prodeje na internetu, tvorbě obchodních trychtýřů (sales funnelů) a práci s kontakty na vaše stávající i potenciální zákazníky. A přesně o tom, jak vytvořit systém, který „za vás“ bude vyhledávat potenciální zákazníky, komunikovat s nimi a nakonec jim i prodá, bude náš webinář.
Věříme na to, že automatizovaný prodejní systém může být vaším nejlepším obchodníkem a to zvlášť v době, které nenahrává osobním schůzkám.

Pro koho je webinář určený?

Pro všechny ty, kteří chtějí posunout obchod a obchodní výsledky své firmy na novou úroveň. Konkrétně mohou z našeho webináře čerpat inspiraci, znalosti a know-how majitelé firem, OSVČ, obchodní ředitelé i samotní obchodníci. A i další, kteří mají o toto téma zájem. Věříme, že mluvíme lidským (ne-IT) jazykem a proto nám bude rozumět každý.
Zároveň bude fajn, když účastníci budou mít pozitivní přístup ke změnám a technice, protože oboje je nutnou podmínkou, aby automatizace obchodních procesu v jejich firmě fungovala ?

Webinářem vás provedou:

  • Jan Vorel – tvůrce on-line komunikační platformy webmeeting.cz a zakladatel projektu chcidobryweb.cz
  • Petr Slavík – zakladatel Podnikatelského klubu Empiria 21, marketingový a Facebookový specialista, zakladatel projektu chcidobryweb.cz

Jak podnikat, komunikovat, a prodávat on-line – vánoční speciál

Dozvíte se, jak podnikají on-line podnikatelé, jejich zkušenosti (dobré i trpké), rady a inspiraci pro další podnikatele a obchodníky. Budeme si povídat o podnikání, prodeji produktů a provozu firem on-line. O komunikaci, marketingu, budování dlouhodobých vztahů se zákazníky (aby u vás nakupovali opakovaně) i o zvážení, kdy je dobré si některé věci udělat sám a kdy je dobré je outsourcovat na odborníka. A získáte tak cenné informace pro plánování vašich online aktivit.

Webinářem vás provedou:

  • Jan Vorel – tvůrce on-line komunikační platformy webmeeting.cz a zakladatel projektu chcidobryweb.cz
  • Petr Slavík – zakladatel Podnikatelského klubu Empiria 21, marketingový a Facebookový specialista, zakladatel projektu chcidobryweb.cz
  • Martin Pavlík – tvůrce CRM a ERP Systému Lamael.cz, tvůrce podcastu TimeToasters.cz

Nevynalézejte znovu kolo, ušetřete si čas a cenné know-how získejte na tomto na webináři!

Jak na bezpečnou on-line komunikaci

Obsah webináře

  • jak vést videokonferenční hovory
  • jaké jsou rozdíly oproti běžnému setkání
  • jaká jsou technická úskalí videokonferenčních hovorů
  • jak zakomponovat videohovory do firemních procesů
  • jak prostřednictvím těchto hovorů ušetřit 50% času
  • jak provozovat on-line setkání dostatečně bezpečně

Webinářem vás provedou:

  • Jan Vorel – tvůrce on-line komunikační platformy webmeeting.cz a zakladatel projektu chcidobryweb.cz
  • Jiří Duchoň – spolumajitel kyberbezpečnostní agentury Shiftz2Cloud s.r.o.

Jak automatizovat on-line schůzky a webináře

Obsah webináře

  • jak používat Webmeeting.cz pro automatizaci on-line schůzek a webinářů
  • jak získat na webinář publikum
  • automatizované plánování on-line schůzek a jejich propisování do kalendáře (přes Calendly)
  • jak udělat ad-hoc schůzku / webinář / pracovní poradu (i pravidelnou) / pravidelný kurz (např. jazykový) – jaké jsou mezitím rozdíly
  • jak využít automatizované zprávy před a po setkání
  • jak udělat automatizovaný záznam (evergeen webinář + automatizovaná pozvánka a follow up)
  • jak udělat placený webinář / setkání
  • na co si dát pozor při on-line schůzce, ze zkušeností člověka který má 4-6 on-line schůzek/porad/webinářů denně

Jak zapojit webinář do automatizovaného prodejního systému/trychtýře/funnelu?

Obsah webináře

  • jak zapojit webinář do „automatizovaného“ prodejního systému
  • jak získat na webinář publikum prostřednictvím sociálních sítí
  • jak dostat co nejvíce přihlášených na samotný webinář
  • jak pracovat s přihlášenými po skončení webináře
  • jak přihlášené přivést ke koupi produktu
  • jak využít zaznamenaný webinář pro zapojení do automatizovaného prodejního systémů.

Webinářem vás provedou:

  • Jan Vorel – tvůrce on-line komunikační platformy webmeeting.cz a zakladatel projektu chcidobryweb.cz
  • Petr Slavík – zakladatel Podnikatelského klubu Empiria 21, marketingový a Facebookový specialista, zakladatel projektu chcidobryweb.cz

Jak získat klienta od prvotního telefonátu až po on-line uzavření obchodu

Obsah webináře

  • jaká má být struktura telefonátu a jak se na něj připravit
  • jaké jsou jednotlive kroky po před a po telefonátu
  • jaké jsou jednotlive kroky po před před samotnou schůzkou
  • jak má probíhat samotná on-line schůzka
  • jak postupovat po on-line schůzce
  • ukázka hovoru prvního hovoru

Webinářem vás provedou:

  • Jan Vorel – tvůrce on-line komunikační platformy webmeeting.cz a zakladatel projektu chcidobryweb.cz
  • Petr Baudyš – majitel call centra Call On Me s.r.o.

Vystupte z davu neúspěšných on-line podnikatelů!

83% podnikatelů se ve svém on-line pdnikání plácá stejne jako vy! Tenhle webinář vám napoví jak prodavát on-line.

Pozvali jsme si koučku Lucku Galle, která úspěšně převedla svoje podnikání z reálného světa do online podoby. Jakou metodu zvolila? Co pro ni bylo nejtěžší? Co musela překonat? Jak se naučila poznat, co chce její cílová skupina, aby jí to mohla úspěšně nabídnout? Co se musela naučit? Kolik ji stálo překlopení podnikání do online. A co jí to přineslo?

Webmeeting.cz jediný nástroj na on-line schůzky a webináře který ve firmě potřebujete

Obsah webináře:

  • proč mít ve firmě jedno řešení na všechna on-line setkání a webináře
  • jaká jsou hlavní kritéria při výberu on-line komunikační platformy
  • jaký je pohled na on-line místnost z pohledu zákazníka/posluchače?

Webinářem vás provede Jan Vorel – tvůrce on-line komunikační platformy webmeeting.cz

Digitální podnikání (s)právně

Webinář bude formou diskuze advokátky Ivany Lehkoživové s tvůrcem aplikace webmeeting.cz, tvůrcem webu, prodejních on-line funnelů a produktů Honzou Vorlem.

Praktickými ukázkami projdeme následující témata:

– právní stránka webu
– právo a sociální sítě
– uzavírání smluv na internetu
– digitální produkt a jeho specifika
– autorská díla a internet

Digitální podnikání a GDPR

Webinář bude formou diskuze GDPR specialisty Petra Gondeka s tvůrcem aplikace webmeeting.cz, tvůrcem webů, prodejních on-line funnelů a produktů Honzou Vorlem.

Praktickými ukázkami projdeme následující témata:
– kdy potřebuji souhlas se zpracováním OÚ
– co je oprávněný zájem
– GDPR – zlo nebo dobrý nástroj?

Jak se připravit na vývoj software na míru

Jaká jsou úskalí tvorby zadání pro vývoj software a kdy je vlastně vhodné o něčem na míru přemýšlet? Co vše byste měli vědět před tím, než poptáte vývojářskou firmu? Co udělat pro to, aby spolupráce s vývojářem probíhala maximálně plynule? Jak předejít problémům při vývoji?

Na tyto otázky (a i na další) vám odpoví náš CEO Jan Vorel a vedoucí našeho vývojového týmu Marek Skalka.

Vývoj software na míru není jednoduchá záležitost a když se vše nenastaví správně hned na začátku, tak se může i pořádně prodražit. Nemluvě o času, energii a „nervech“, které na tom člověk ztratí. A to nikdo nechce.

Jak na počítačovou bezpečnost malých firem

Počítače a mobily jsou v menších firmách v 92% případů nezabezpečené velmi zranitelné.

Jak předejít bezpečnostním problémům, ztrátě dat a následně i peněz? jak zjistit, která všechna zařízení jsou připojená do firemní sítě? Jak maximálně zkomplikovat cestu automatizovaným i ručním hackerským útokům?

Na tyto otázky (a i na další) vám odpoví náš CEO Jan Vorel a jeho host – IT bezpečnostní odborník, auditor a etický hacker Petr Gondek.

Neváhejte a shlédněte webinář co nejdříve! Mít správně zabezpečenou IT techniku se vám ve vašem podnikání rozhodně vyplatí!

Webinář Co potřebuji pro tvorbu firemního nebo produktového webu

Co potřebuji pro tvorbu firemního/produktového webu

Čeká vás v dohledné době tvorba nového webu? Ať už většího firemního nebo jen nějakého jednoduššího pro některý z vašich produktů či služeb? A chtěli byste vědět, jak se připravit, abyste neutráceli zbytečně peníze, čas a energii a výsledek stála za to?

Podívejte se na záznam webináře „Co potřebuji pro tvorbu firemního/produktového webu“ a zjistěte, jak správně na to.

A kromě jiného na webináři také zjistíte:

  • Jak web udělat? Potřebuji ho vůbec?
  • Co si rozmyslet, než se do toho pustíte?
  • Co na webu být může, musí, nebude?
  • Jak probíhá tvorba webu?
  • Jak to děláme my?
  • Součástí webináře je i záznam diskuze, kde se účastníci ptali na spoustu témat ohledně přípravy a tvorby nového webu

Máme za sebou stovky realizovaných webových stránek a zkušenosti, které jsme během jejich vývoje a spolupráce s klienty získali, s vámi během webináře rádi nasdílíme.

Jak řídit firmu na dálku

O své zkušenosti se s vámi na webináři podělí Martin Pavlík (Quitec, s.r.o.) a Dominik Cerman (myTimi, s.r.o.), kteří v prostředí „na dálku“ vedou své firmy a týmy už několik let. Takže zkušeností mají mraky! správně nastavený a splňuje všechny požadavky – poradíme Vám.

Co se na webináři dozvíte?

  • jak snadno delegovat práci a vědět, kdo co dělá
  • jak neztrácet čas hledáním a zbytečnou komunikací
  • jak vykázat a fakturovat každou minutu času
  • jak si nastavit pracovní procesy, které opravdu fungují
  • jak se zbavit papíru a chaosu v aplikacích
  • jak jednoduše organizovat práci na krátkodobých i dlouhodobých projektech
  • týmová produktivita
  • jak efektivně zadávat práci v týmu, (nejen) když jsou na home office
  • plánování kapacit jednotlivců i týmů
  • optimalizace procesů ve firmě – neztrácejte čas nesmyslnými činnostmi
  • máte pocit, že u vás levá ruka neví, co dělá pravá a chcete to změnit?
  • víte, kolik interních činností vaši zaměstnanci dělají a kdy vám skutečně vydělávají peníze?

Legislativní změny nejen v cookies

GDPR se probírá všude, je to důležité/nutné skoro pro všechny, který provozují web/eshop. V roce 2022 dochází k legislativním změnám v cookies. Pokud si nejste jisti, zda Váš web či e-shop je správně nastavený a splňuje všechny požadavky – poradíme Vám.

Na tomto webináři se dozvíte o:

  • Změna souhlasu ke cookies na opt-in
  • Kvalita GDPR
  • Co to znamená pro weby, e-shopy
  • Příklady špatných/správných řešení
  • Časté chyby v informačních memorandech

Co potřebuji k vytvoření funkčního prodejního webináře

O své zkušenosti se s vámi podělí Jan Vorel (IPCC, s.r.o.).

Patříte mezi ty, kteří by rádi vysílali webináře pro své publikum či klienty a nevíte, jak na to?

Jak na váš webinář přivést účastníky, jak takový webinář obsahově postavit a jak udržet pozornost jeho účastníků po celou dobu vysílání? Jak z něj získat platící zákazníky?

V tom případě se zúčastněte webináře „Co potřebuji k vytvoření funkčního prodejního webináře“, kde vás provedu celý procesem „stavby“ webináře a vy tak získáte bezplatně know-how, za které byste jinde museli platit.

A kromě jiného na webináři také zjistíte:

  • Jak vytvořit prodejní webinář?
  • Jak získat návštěvnost?
  • Jak webinář rozdělit do funkčních celků?
  • Jak udržet pozornost déle než 20 nebo 35 minut?
  • Co vše je kromě samotného webináře potřeba zařídit?
  • Jak pracovat s návštěvníky před a po webináři.
  • Součástí webináře bude i diskuze, kde se budete moci zeptat na cokoliv, co vás ohledně přípravy webináře zajímá

Jak nastavit webinář jako správný magnet na zákazníky

Hledáte cesty, jak oslovit online vaše budoucí zákazníky? Jak jim ukázat, že jste experty ve vašem oboru? Že u vás dostanou za své peníze tu správnou službu či produkt?

Pak byste měli do svého marketingu zařadit i webináře. Protože ty to všechno umí!

A na tomto webináři se dozvíte, jak na to.

Obsah webináře:
– proč je webinář tak důležitý jako „magnet“ na vaše zákazníky a proč má nezastupitelnou úlohu v online marketingu
– jakou strukturu má mít správný webinář
– jak na webinář získat registrované účastníky
– jak s registrovanými účastníky pracovat před i po webináři
– je lepší webinář zdarma nebo placený?
– jakou platformu vybrat pro vysílání vašeho webináře
– jak využít zaznamenaný webinář pro zapojení do automatizovaného prodejního systémů.

Webinářem vás provedou:
Jan Vorel – tvůrce on-line komunikační platformy webmeeting.cz a zakladatel projektu chcidobryweb.cz
Petr Slavík – online marketingový specialista, zakladatel projektu chcidobryweb.cz

Honza s Petrem dohromady odvysílali vyšší desítky webinářů a o své zkušenosti se s vámi nyní podělí.

Z webináře si odnesete know-how, které byste jinak pracně získávali hodinami učení a následným testováním metodou „pokus omyl“.

Honza s Petrem vám v hodině naservírují to nejdůležitější, co potřebujete vědět, aby už váš příští webinář byl úspěšný.

Co potřebuji k vytvoření funkčního prodejního webináře

O své zkušenosti se s vámi podělí Jan Vorel (IPCC, s.r.o.).

Patříte mezi ty, kteří by rádi vysílali webináře pro své publikum či klienty a nevíte, jak na to?

Jak na váš webinář přivést účastníky, jak takový webinář obsahově postavit a jak udržet pozornost jeho účastníků po celou dobu vysílání? Jak z něj získat platící zákazníky?

V tom případě se zúčastněte webináře „Co potřebuji k vytvoření funkčního prodejního webináře“, kde vás provedu celý procesem „stavby“ webináře a vy tak získáte bezplatně know-how, za které byste jinde museli platit.

A kromě jiného na webináři také zjistíte:

  • Jak vytvořit prodejní webinář?
  • Jak získat návštěvnost?
  • Jak webinář rozdělit do funkčních celků?
  • Jak udržet pozornost déle než 20 nebo 35 minut?
  • Co vše je kromě samotného webináře potřeba zařídit?
  • Jak pracovat s návštěvníky před a po webináři.
  • Součástí webináře bude i diskuze, kde se budete moci zeptat na cokoliv, co vás ohledně přípravy webináře zajímá