Novinky v online světě

Již pěkná řádka týdnů uplynula od doby, kdy jsme vám naposledy přinesli novinky v online světě WebMeetingu – Jak inovujeme WebMeeting. Máme stále spoustu nápadů i podnětů k rozšiřování a vylepšování funkcí, ale už je na čase shrnout vše, co jsme dosud inovovali, vytvořili a vymysleli a přehledně vás informovat.

Kdo článek ocení?

  • Všichni, kdo si chtějí rozšířit obzory a znát novinky v online světě.
  • Ti, kteří využívají WebMeeting.
  • Všichni, kdo používají jakoukoliv platformu pro online komunikaci.
  • Každý, kdo chce lépe a snadněji komunikovat online.

Novinky v online světě WebMeetingu

#1 Uvítací zpráva v chatu

Uvítací zprávu nově nastavíte přes Setkání – Další nastavení.

  • V administraci WebMeetingu kliknete na Setkání.
  • Vytvoříte nové setkání nebo vyberete již vytvořené setkání.
  • Z nabídky zvolíte Další nastavení. (obr.1)
  • Objeví se vám okno s možností napsat uvítací zprávu chatu.
  • Uložíte.
1.Novinky v online světě – nastavení
2.Novinky v online světě – nastavení zprávy v chatu

Je to pravdu jednoduché a každý účastník online setkání ocení vámi nastavenou originální uvítací zprávu, kam můžete připsat třeba základní informace o sobě nebo o vaší schůzce/školení.

#2 Stránka pro vstup moderátora

Stránku pro moderátora jsme pro váš větší komfort upravili. Jedná se o fázi, kdy setkání již skončilo. Nyní je nastavení i „vizuál“ více intuitivní a jasnější. Takže se vám bude s WebMeetingem lépe pracovat.

#3 Návody v online světě WebMeetingu

Pro větší komfort, přehlednost a jednodušší orientaci jsme u každého nově zaregistrovaného uživatele vylepšili přístup k informacím. Získává možnost po dobu 25 dní zdarma využívat WebMeeting PRO v plné verzi a může si sám vyzkoušet, jak funguje. Zároveň postupně do své e-mailové schránky dostane řadu návodů a rozšiřujících informací pro online setkání a práci s WebMeetingem.

#4 Follow-up po shlédnutí záznamu

Nastavení follow-up před, během a po webináři nebo školení jsme vysvětlili v článku Follow-up po webináři – jak zvýšit úspěch. Nyní jsme přidali vylepšení v podobě follow-up po shlédnutí záznamu. Kdokoliv, kdo si od vás koupí nebo dostane záznam vašeho webináře či online školení, může dostat follow-up podle vlastní šablony. Můžete prostřednictvím follow-up požádat o zpětnou vazbu, nabídnout své další služby nebo navazující školení případně možnost konzultace. Jak ho využijete, to je na vás a vaší kreativitě.

#5 Nastavení šablon e-mailových zpráv

Tahle novinka vám také velmi ulehčí práci s WebMeetingem. Účastníkům můžete posílat 3 zprávy až 12 týdnů před a 2 zprávy po setkání. V článku Návod na nastavení e-mailových zpráv najdete podrobný videonávod. V praxi tedy můžete lákat na své školení/webinář až 3krát a po jeho skončení můžete využít 2 e-mailové zprávy pro účastníky, přičemž jednu je možné poslat i během konání školení, pokud si ji tak nastavíte. Veškeré šablony je možné přizpůsobit obsahu, který budete komunikovat nebo můžete využít šablony z nastavení. Vše se pak odesílá automaticky tak, jak to vy nastavíte. Nemáte s tím již žádnou práci.

#6 Plánování odstávek serverů

Tohle vylepšení neuvidíte, ale velmi ulehčuje WebMeetingu. Každý server občas potřebuje údržbu a když ji algoritmus naplánuje pěkně včas, má na to server klid a uživatelé svá setkání mohou nerušeně realizovat mezi tím na jiných serverech. Koncového zákazníka se údržba nedotkne.

#7 Nové rozvržení virtuálních místností

Opět vylepšení, které poznáte hlavně na uživatelské kvalitě online setkání, kterou si WebMeeting drží. Zjednodušeně řečeno: Setkání se nyní rozdělují podle aktuální zátěže serverů. Vaše naplánované setkání poběží na tom serveru, který je momentálně nejméně zatížen a vy si užijete hladký průběh online komunikace.

Další zajímavost vyplývá z našeho statistického průzkumu, jak lidé využívají svá naplánovaná setkání. Optimalizovali jsme plánovací algoritmus, což v praxi znamená, že pokud skončíte svou schůzku dříve, algoritmus to může poznat a uvolní místo na serveru oproti původnímu plánu. Co se nepoužívá se odplánuje.

V důsledku to má pozitivní vliv na hladký průběh probíhajících setkání nebo webinářů.

To byly naše nejaktuálnější novinky, o které jsme vylepšili WebMeeting. Díky nim si můžete vaše setkání, školení nebo webinář přizpůsobit od uvítací zprávy v chatu, uvítacího slidu prezentace přes jedinečnou e-mailovou šablonu až po follow-up po skončení zcela podle svého a plně automatizovat. V případě nutnosti ručně doposlat zprávu.

Zmiňovaný WebMeeting PRO v plné verzi si zaregistrujte na 25 dní zdarma a sami si vše vyzkoušejte. Kdo WebMeeting používá, tak určitě nezapomeňte vyzkoušet všechny funkce. Třeba zjistíte, že udělat webinář nebo firemní poradu je mnohem snazší, než jste si doposud mysleli.

Přesvědčte se sami a vyzkoušejte si WebMeeting PRO zdarma na 25 dní!*

*) obsahuje i WebMeeting kavárnu pro 5 lidí navždy zdarma