Vytvoření setkání

Vytvoření setkání
  1. Klikněte v levém menu na Setkání – Vytvořit nové setkání
  2. Vyplňte název, začátek a přednášejícího – povinné údaje. Můžete vložit i logo setkání.
  • U setkání si můžete vybrat z několika druhů setkání:
    • webinář (až 151 účastníků, 217 minut) – prezentace, video, poznámky, chat, záznam, anketa, možnost dotazů na přednášejícího
    • meeting (až 31 účastníků, 217 minut) – prezentace, video, poznámky, chat, záznam, sdílení obrazovky, hlasová komunikace, kreslení do prezentace
    • porada (až 7 účastníků, 91 minut) – rychlé spojení, video, poznámky, sdílení obrazovky, hlasová komunikace, hromadná komunikace, kreslení do prezentace
    • konference (až 300 účastníku, 600 minut)
    • stálá porada (až 7 účastníků kontinuálně na 1 rok)
    • stálý meeting (až 31 účastníků kontinuálně na 1 rok)
    • místnost pro účastníka networkingu (až 7 účastníků na celý týden)
    • networkingové setkání (až 51 účastníků, 247 minut)
    • velký meeting (až 101 účastníků, 217 minut)
    • velký stálý meeting (až 101 účastníků kontinuálně na 1 rok)
  • Dostupnost pro účastníky:
    • pouze pro zvané (administrátor přiřazuje pozvané posluchače)
    • dostupné i pro veřejnost (posluchači se mohou sami přihlašovat)
    • dostupné i pro veřejnost + zveřejněno ve veřejném seznamu

Dále postupujte podle vybrané možnosti.

Setkání pouze pro zvané (přednášející přiřazuje posluchače)

  1. Vyplňte potřebné údaje, zaklikněte druh setkání a dostupnost pouze pro zvané. Klikněte na Uložit změny.
  2. V levém menu klikněte na Účastníci. Zobrazí se Vám Seznam účastníků.
  3. Pro přidání nového účastníka klikněte na Vytvořit nového účastníka.
  4. Vyplňte údaje o účastníkovi a klikněte na Uložit změny.
  5. Na stránce se Vám objeví tabulka s účastníky. Jednotlivým účastníkům můžete nastavit, zda jim povolíte jen online, jen záznam nebo vše.
  6. Klikněte na Rozeslat pozvánky.
  7. Vyberte příjemce a napište zprávu pro účastníky. Klikněte na Odeslat pozvánky.
  8. Účastníkům přijde email s odkazem. Místnost se pro účastníky otevře až v zadaný čas.
  9. Pro setkání můžete zvolit i moderátora. V sekci Setkání klikněte na Vstup pro moderátora. Zadejte email moderátora a zprávu. Klikněte na Odeslat pozvánky. Moderátor smí vstoupit do setkání i před časem zahájení. Moderátor musí znát heslo, aby se do virtuální místnosti mohl přihlásit.

Setkání dostupné i pro veřejnost (posluchači se mohou sami přihlašovat)

  1. Vyplňte potřebné údaje, zaklikněte druh setkání a dostupné i pro veřejnost. Můžete nastavit kapacitu. Pokud příslušnou kolonku necháte prázdnou, kapacita bude bez omezení. Cenu pro veřejnost můžete dát zdarma nebo placenou (správa plateb je v režii pořadatele). Klikněte na Uložit změny.
  2. V levém menu klikněte na Účastníci. Zobrazí se Vám Seznam účastníků.
  3. Pro přidání nového účastníka klikněte na Vytvořit nového účastníka.
  4. Vyplňte údaje o účastníkovi a klikněte na Uložit změny.
  5. Na stránce se Vám objeví tabulka s účastníky. Jednotlivým účastníkům můžete nastavit, zda jim povolíte jen on-line, jen záznam nebo vše.
  6. Při kliknutí na příslušné setkání se Vám obrazí informace k setkání. Klikněte na Další nastavení.
  7. Vyplňte příslušná nastavení. Texty připomenutí lze měnit. Klikněte na Uložit změny.
  8. Účastníkům můžete Rozeslat pozvánky nebo sdílet webový odkaz.
  9. Po kliknutí na odkaz se účastníkům zobrazí zpráva o přihlášení.
  10. Po přihlášení k setkání se účastníkovi na obrazovce objeví, že byl úspěšně přihlášen. Účastníkovi přijde potvrzení přihlášení (pokud bylo nastaveno) a informace o vstupu na on-line setkání na email.
  11. Pro setkání můžete zvolit i moderátora. V sekci Setkání klikněte na Vstup pro moderátora. Zadejte email moderátora a zprávu. Klikněte na Odeslat pozvánky. Moderátor smí vstoupit do setkání i před časem zahájení. Moderátor musí znát heslo, aby se do virtuální místnosti mohl přihlásit.

Setkání dostupné i pro veřejnost + zveřejněno ve veřejném seznamu

  1. Vyplňte potřebné údaje, zaklikněte druh setkání a dostupné i pro veřejnost + zveřejněno ve veřejném seznamu. Můžete nastavit kapacitu. Pokud příslušnou kolonku necháte prázdnou, kapacita bude bez omezení. Cenu pro veřejnost můžete dát zdarma nebo placenou (správa plateb je v režii pořadatele). Klikněte na Uložit změny.
  2. V levém menu klikněte na Účastníci. Zobrazí se Vám Seznam účastníků.
  3. Pro přidání nového účastníka klikněte na Vytvořit nového účastníka.
  4. Vyplňte údaje o účastníkovi a klikněte na Uložit změny.
  5. Na stránce se Vám objeví tabulka s účastníky. Jednotlivým účastníkům můžete nastavit, zda jim povolíte jen on-line, jen záznam nebo vše.
  6. Účastníkům můžete rozeslat pozvánky nebo sdílet webový odkaz.
  7. Setkání se objeví v seznamu pro veřejnost.
  8. Po kliknutí na Přihlásit se se účastníkům zobrazí stránka s přihlášením.
  9. Po přihlášení k setkání se účastníkovi na obrazovce objeví, že byl úspěšně přihlášen. Účastníkovi přijde potvrzení přihlášení (pokud bylo nastaveno) a informace o vstupu na on-line setkání na email.
  10. Pro setkání můžete zvolit i moderátora. V sekci Setkání klikněte na Vstup pro moderátora. Zadejte email moderátora a zprávu. Klikněte na Odeslat pozvánky. Moderátor smí vstoupit do setkání i před časem zahájení. Moderátor musí znát heslo, aby se do virtuální místnosti mohl přihlásit.

Přesvědčte se sami a vyzkoušejte si WebMeeting PRO zdarma na 25 dní!*

*) obsahuje i WebMeeting kavárnu pro 5 lidí navždy zdarma