Platební brána

31.3.2020 Návod 0

Vybrali jste si v naší nabídce variantu aplikace Webmeeting, která vám nejvíce vyhovuje. Teď už zbývá jen provést úspěšně on-line platbu. Tu vám přímo na webu zprostředkuje platební brána pays.cz. Pokud si přejete nejdříve vyzkoušet Webmeeting Kavárnu zdarma, založte si svou online místnost zde.

Návod k úspěšnému vytvoření obejdnávky:

1. Vyberte na hlavní stránce příslušnou základní službu (Kavárna 7/Webmeeting PRO) či rovnou otevřete košík zde.
2. V košíku můžete případně změnit základní službu, kterou si přejete objednat, stačí překliknout. Doplňkové služby je možno v košíku též přidat. Pokud si nejste jistí, co která služba obsahuje, pod ikonou otazníku se vždy nachází stručná charakteristika.
3. Pokud si přejete objednat technickou podporu, vyplňte požadované údaje, ohledně organizačních detailů budete kontaktováni po provedení objednávky.
4. Zkontrolujte, zda jste zvolili správnou základní službu i všechny doplňkové služby, které jste se rozhodli využít.
5. Pokud později zjistíte, že například potřebujete některou službu přiobjednat, je samozřejmě možno nás přímo kontaktovat a domluvit se.
6. Vyplňte kontaktní a fakturační údaje, zkontrolujte celkovou cenu objednávky a pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko Objednat. Budete přesměrováni na platební bránu. Zde postupujte dle pokynů na obrazovce.
7. Pokud platba proběhla v pořádku, objeví se zpráva z potvrzením úspěšné objednávky a vzápětí vám přijde i potvrzovací e-mail. Pokud se objeví zamítavá zpráva, pravděpodobně došlo někde k problému. Postupujte dle pokynů na obrazovce, eventuálně zkontrolujte dříve všechny zadané údaje a platbu opakujte.
8. Děkujeme za objednávku a doufáme, že budete se službou Webmeeting maximálně spokojeni.