Webmeeting Online Business Academy
Chcete vydělávat více peněz díky internetu a webinářům?
Hodili by se vám noví klienti?
Potřebujete, aby o vás lidé více věděli a vnímali vás jako odborníka ve vašem oboru?
Webináře fungují, přivádějí nové klienty a kontakty do podnikání firem i OSVČ, ale… musí se to umět.
A právě to vás naučíme v našem online kurzu, který vychází ze zkušeností autorů více než tisícovky webinářů v posledních letech.
Ukážeme vám tajemství, které stojí za webináři, které vydělávají peníze.
K tomu, abyste odvysílali úspěšný webinář nestačí jen dát dohromady “nějakou” prezentaci, zapnout vysílací software a začít mluvit.
Aby váš webinář opravdu splnil to, co si od něj slibujete, tak potřebujete znát i principy, které stojí za úspěšnými webináři.
Principy, které pochopíte, i když:
- jste totální začátečník v oblasti vysílání webinářů
- nerozumíte světu online reklamy a marketingu
- technika není váš největší přítel
Avšak představte si, že máte kouzelnou hůlku a ta vám umožní:
- vysílat úspěšné a navštěvované webináře
- hravě a efektivně nabízet (prodávat) přes webináře vaše produkty nebo služby
- ovládat vysílání webináře jednoduše a bez zádrhelů
Tou hůlkou je WEBMEETING ONLINE BUSINESS ACADEMY
Uspořádali jsme více než tisíc webinářů. Ať už vlastních nebo pro klienty. A zažili jsme takové, které vydělaly vyšší statisíce korun za hodinu vysílání.
Ale kdo jsme to “my”?
Je čas se představit.

Honza Vorel se vysílání vlastních i klientských webinářů věnuje již přes 10 let. Je i provozovatelem platformy Webmeeting, která se skvěle hodí pro pořádání webinářových vysílání. Za tu dobu získal s webináři tolik zkušeností jako v České republice málokdo.

Petr Slavík se specializuje na online marketing, především na reklamu na sociálních sítích a emailing. Na volné noze je od roku 2011 a klientům pomáhá realizovat online kampaně, které přivádí kontakty, zákazníky a tržby.
Nebo máte raději video?
Říkáte si, že to je sice fajn, co vám tu říkáme, ale že byste chtěli vidět i reference našich klientů?
O webináři jsem přemýšlela již dříve, ale až Honza mě v pravou chvíli podpořil v nápadu a krok za krokem trpělivě navigoval, jak vše připravit a načasovat. Velice pečlivě a zodpovědně jsme vše připravili podle jeho instrukcí a největší podpora byla v době vysílání webináře, kdy byl Honza po celou dobu přítomen jako moderátor, vše sledoval a vlastně jsem se v tom necítila sama, což jistě pomohlo odstranit nervozitu. Vše proběhl hladce díky Honzově precizní přípravě. Děkuji!

Lucie Roubíčková, majitelka jazykové školy Einstein English

Ing. Martin Pavlík, ředitel společnosti Quitec s.r.o.
Honza mi ukázal cestu, jak vytvořit, spustit a vysílat prodejní webinář. Pod jeho vedení jsme připravili prezentaci a webinář úspěšně realizovali. Honza byl na webináři s námi a po skončení akce nám dal dobrou zpětnou vazbu, co a jak zlepšit na příštím webináři.
Ivana Cibulková, společnost Etarget SE
Eva Mokošínová, společnost Schiedel, s.r.o.
Přes 10 let zkušeností v jedné online akademii.
To nejefektivnější z tisíců odvysílaných webinářů.
Jak přestat ztrácet čas, zkoušet slepé uličky a zamířit rovnou k vysílání fungujících webinářů.
Je jedno, zda jste zkušený prezentátor nebo třeba bojujete s technikou. Ve WEBMEETING ONLINE BUSINESS ACADEMY najdete vše, co potřebujete k tomu, abyste pomocí vlastních webinářů vydělávali více za menší úsilí.
Také chcete znát tajemství vydělávajících webinářů?
Podívejme se, o čem Webmeeting Online Business Academy konkrétně je.
Připravili jsme pro vás celkem 14 lekcí. Každé pondělí dostanete do emailu odkaz na novou lekci, která vás naučí něco nového.
Co přesně se v jednotlivých lekcích naučíte?
- Týden #1 – Webinář jako součást prodejní strategie (vč. i více webinářů za sebou / akademie) + jeho ekonomika
- Týden #2 – Struktura webinářové prezentace, a prodej
- Týden #3 – Prodejní část webinářové prezentace
- Týden #4 – Co je Webmeeting a proč ho vybrat jako nástroj na webináře. Jak ovládat vysílání webináře. Jak využít Webmeeting pro živé sdílení vysílání na sociálních sítích
- Týden #5 – Nastavení účtu Webmeetingu. Nastavení přihlašovací stránky na webinář. Informační memorandum (GDPR)
- Týden #6 – Založení a nastavení Business manageru Facebooku. Založení facebookové stránky pro vaše podnikání
- Týden #7 – Nastavení reklamy na Facebooku pro získání návštěvnosti webináře. Reklamní strategie a struktura kampaní
- Týden #8 – Jak udělat grafiku webináře/reklamy v online službě Canva
- Týden #9 – Jak získat návštěvnost na webinář z neplaceního obsahu na sociálních sítích. Jak získat návštěvnost webináře z emailové databáze.
- Týden #10 – Emailová komunikace s přihlášenými před webinářem. Šablony emailů ve Webmeetingu a jak s nimi pracovat.
- Týden #11 – Emailová komunikace po webinář. Jak pracovat s návštěvníky webináře po webinář. Statistiky účasti a sledování webináře + jak s nimi pracovat. Proč a jak využívat službu Calendly pro domlouvání online schůzky 1-na-1 po webináři
- Týden #12 – Import emailových kontaktů do externího mailového nástroje (Smartemailing)
- Týden #13 – Automatizace záznamů, vč. nastavení evergreen webináře. Jak pracovat se záznamem webináře a využívat ho opakovaně
- Týden #14 – Jak nastavit platební bránu/placený webinář
Každá lekce obsahuje video, které vás provede tématem týdne. Některé z lekcí mají i seznam akčních kroků, které máte udělat, abyste se v přípravě vašeho webináře posunuli dál.
Na zvládnutí každé lekce budete mít kolik času chcete. Můžete ji stihnout za den, za týden nebo za dva. Lekce nejsou dlouhé, většinou se vejdeme do cca hodinového videa a můžete si je pustit, kdy chcete. Tempo procházení WEBMEETING ONLINE BUSINESS ACADEMY si prostě zvolíte podle svých možností.
Není kam spěchat – přístup do WEBMEETING ONLINE BUSINESS ACADEMY budete mít čas až do konce roku 2022. Tedy celých 5 měsíců. Na projití a naučení se všech lekcí máte tedy dostatek prostoru.
A to není vše. Připravili jsme pro vás skvělé BONUSY, které urychlí váš postup!
Bonus #1
Že je čas jednou z nejdůležitějších veličin v podnikání, se shodneme. A že se při podnikání hodí i možnost konzultace s někým zkušenějším, se asi také shodneme. Proto jsme se rozhodli, že jako bonus k WEBMEETING ONLINE BUSINESS ACADEMY vám přidáme i každoměsíční online živé setkání nad vašimi otázkami a záseky. Prostě se nás budete moci během živého online vysílání zeptat na to, co vám třeba není jasné. Tato živá vysílání proběhnou 2. září, 7. října a 4. listopadu.
Bonus #2
Bonusem, který vám ušetří spoustu času, je i šablona webinářové prezentace. Stačí do ní doplnit informace související s tématem vašeho webináře a můžete ji začít používat.
Bonus #3
Dalším bonusem, který od nás k WEBMEETING ONLINE BUSINESS ACADEMY dostanete jsou kompletní šablony emailových zpráv pro komunikaci s účastníky vašeho webináře.
Konkrétně dostanete
- šablonu emailu po přihlášení se k webináři
- šablony 4 emailů pro komunikaci s přihlášenými účastníky před webinářem
- šablonu emailu, který posíláte ihned po odvysílání webináře
- šablonu emailu, který posíláte po zpracování záznamu webináře
- šablony sekvence 5 emailů, které posíláte v dalších dnes po odvysílání webináře
Stačí je vzít a použít. Nebo se jimi inspirovat a upravit si je, aby vám lépe padly do vašeho tónu komunikace.
To je všechno hezké, ale co když máte obavy?
Honí se vám hlavou, zda lze vysílat úspěšné webináře, pokud nemáte zkušenosti z vystupování před lidmi?
Samozřejmě, že lze. Velká většina z těch, kteří již vysílají webináře rozhodně nejsou ostřílenými moderátory velkých společenských akcí nebo televizního vysílání, kde by nabrali zkušenosti a zbavili se ostychu. My si dokonce myslíme, že dobře připravený webinář je ideální platformou pro začátek vašeho “vystupování před lidmi”. Ve vysílací místnosti jste jen vy a kamera. A možná někdo, kdo vám pomáhá udržovat dobrou náladu. Nikdo vás nebude vyvádět z míry skákáním do řeči, hloupým chichotem a nebo šoupáním židlí. Máte jedinečný prostor se na vaši prezentaci soustředit a předat posluchačům vše, co chcete. Naučit je něco, vzdělat, informovat.
Nebo si možná říkáte, že na to, abyste mohli vysílat webinář, musíte být machři přes počítače.
Právě, že vůbec! Programy, které vám umožňují vysílat webináře, jsou dnes tak jednoduché a snadné na ovládání, že vše zvládne i ten, kdo je běžným uživatelem počítače. A navíc – my vás to naučíme.
No jo, ale co když jsem introvert? Já prostě nemůžu vyčnívat z řady!
Steve Jobs. Mark Zuckerberg. Elon Musk. Ano, i tyto podnikatelské hvězdy jsou introverty ( případě Steva Jobse bohužel musíme použít minulý čas)! Jakmile jste se jednou dali na podnikatelskou dráhu, ať už jako majitel firmy nebo živnostník, tak jste se rozhodli i upozadit tu introvertní část. Protože, abyste se dostali do povědomí vašich (budoucích) klientů, stali známější a úspěšnější, musíte být vidět. Tak to je. A webinář je pro introverty jedním z nejméně “bolestivějších” způsobů, jak toho dosáhnout. Nebo byste raději hned teď osobně vyšli na pódium, kde vás bude sledovat sto, dvě stě párů očí? Navíc… my sami jsme introverti a víme, o čem mluvíme. Pár osvědčených tipů vám rádi předáme.
Uchopte příležitost do rukou a objevte váš nový zdroj příjmů!
Schopnost vysílat webináře patří do výbavy každého podnikatele v 21. století. Byla by nesmírná škoda se dobrovolně připravovat o možnosti, které vám webináře nabízí, zatímco jiní pomocí nich vydělávají.
Značka, důvěra a vztah jsou v online prostředí klíčovými oblastmi pro prodej a dlouhodobou spolupráci. A webinář je nástroj, který tyto tři oblasti pomáhá budovat nejrychleji.
Že to tak je – o tom vidíte důkazy kolem sebe. Spoustu podnikatelů již do webinářů naskočili. A vysílají opakovaně. Proč? Jednoduše proto, že webináře fungují!
A co vy? Půjdete do toho?
Teď?
Hned?
Upozornění:
WEBMEETING ONLINE BUSINESS ACADEMY startuje v pondělí 1. srpna 2022, kdy od nás dostanete přístupy do členské sekce a s nimi i obsah první lekce.